Over Anne

“Cello spelen en lesgeven doe ik misschien wel het allerliefste op deze aarde! Ik vind het heerlijk om samen aan de slag te gaan en plezier te maken met de cello als middel. dscf2612Naast de cello, ben ik gek op rugby. Van 2005 tot 2014 was ik rugbytrainer bij RFC Gouda, en ik kijk nog steeds graag naar de All Blacks en Ierland. Mijn eigen sport is hardlopen, in het verleden liep ik regelmatig de halve marathon. Naast de celloschool, heb ik ook een coachingsbedrijf, waarin ik mensen begeleid die in hun werk tegen persoonlijke belemmeringen aanlopen waardoor ze minder goed in hun werk kunnen functioneren.”

Anne van Laar studeerde in Zwolle aan het Conservatorium Constantijn Huygens. Na haar opleiding studeerde ze in Londen verder  en behaalde haar Suzuki Cello levels. Vanaf 2005 is zij Teacher Trainer.

Anne werkt vanuit Van Laar Celloschool samen met collega’s; Celia Torres Ruiz (cello), Nil Domenech Fuertes (cello),  Annemarie van Prooijen (viool), Laura Keuzenkamp (altviool), Jasmijn Rais (viool), Cody Tacaks (contrabas) en Samara Baumgärtner- Bertsch (muziektherapie).
Met allen vormen zij het “Strijkdomein”, Piet Heinplein 50 in Den Haag.
www.strijkdomein.nl