Lesvormen

Er zijn verschillende mogelijkheden om celloles te volgen. Voor de kinderen geldt dat er les wordt gegeven via de Suzuki Cello Methode; een methode die het mogelijk maakt om al op heel jonge leeftijd (vanaf 3 jaar) te beginnen met cello spelen.

Kinderen 3 – 21 jaar

De lesvorm ziet er als volgt uit:

• eenmaal per week 30 minuten individuele les (vanaf 6 jaar), of
  • 40 minuten in een duoles – voor kinderen tot 6 jaar (indien mogelijk, anders 20 min individueel)
  • 6 a 7 keer per jaar een groepsles met leeftijd- en niveaugenoten
  • Eens per jaar is er een grote voorstelling door alle leerlingen van het StrijkdomeinGedurende de groepslesweken vervalt de individuele les.

Volwassenen > 21 jaar

Ook volwassenen kunnen les krijgen in het Strijkdomein.
Tenslotte ben je nooit te oud om cello te leren spelen. De Suzuki methode werkt ook bij volwassenen heel goed. Bovendien is het repertoire wat daarin gebruikt wordt heel bekend, wat maakt dat het leren aangenaam en gemakkelijker gaat.

Kennismaken

Voor alle lesvormen geldt: kom gerust eens binnenlopen in een van mijn lessen. De lessen zijn meestal openbaar, en ik vind het prettig om eerst eens in het echt kennis te maken voordat we starten. Maak gerust een afspraak !

Anne van Laar 06 – 22 38 70 64

Kijk ook eens op de website van het Strijkdomein!